لینروید | 3 بازی برتر اندروید که باید تجربه کرد!

با جهش فوق العاده ای که در فناوری پردازشی و گرافیکی گوشی های هوشمند شاهد بودیم دیگر بازی های موبایلی بازی های ساده ی دو بُعدی و تکراری نیستند.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۸۷
لینروید | 3 بازی برتر اندروید که باید تجربه کرد!

به ویژه برای سیستم عامل اندروید که یک سیستم عامل اوپن سورس می باشد میلیون ها بازی تا بدین لحظه در ژانرها و دسته بندی های مختلف منتشر شده است.

در ادامه به معرفی چند بازی اندرویدی عالی و هیجان انگیز خواهیم پرداخت که هر گیمری قطعا با یک بار انجام آنها عاشقشان خواهد شد.

دانلود بازی اندروید هم از طریق گوگل پلی و هم از سایتهای مارکت اندروید امکانپذیر است.

لینروید یکی از بروزترین وبسایت های مارکت اندرویدی ایران است که بهترین و جذابترین بازیها را به صورت رایگان و همراه با نقد و بررسی با لینک دانلود مستقیم می توانید دریافت کنید.

برای دانلود امن و سریع و رایگان انواع بازی اندروید کافیست به بخش بازی های وبسایت لینروید مراجعه کنید.

بازی آمیرزا:

بازی معروف و محبوب ایرانی که برای بسیاری از افراد نیاز به معرفی ندارد. امّا اگر از افرادی هستید که هنوز این بازی جذاب را تجربه نکردید بدانید که این بازی از نوع بازی های کلمات و جدول و حدس کلمات بوده و شما در مسیری بسیار هیجان انگیز و اعتیادآور به چالش خواهد کشید. با دانلود بازی آمیرزا شما علاوه بر انجام یک باز سرگرم کننده تا حد زیادی اطلاعات عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف کسب خواهید نمود. همچنین می توانید جواب بازی آمیرزا که به صورت اپ در آمده است دانلود کرده و در مواقعی که در مرحله ای متوقف شدید از آن کمک بگیرید.

پابجی موبایل:

پابجی موبایل بازی جدید و فوق العاده در سبک بازی های اکشن و بقا است که توسط استودیوی بازی سازی Tencent Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. با دانلود پابجی که جزو محبوبترین بازی های سبک اکشن و بقا است و نسخه PC آن به شدت پرطرفدار است پا در یک میدان هیجان انگیز خواهید گذاشت. در نسخه موبایل PUBG همانند نسخه کامپیوتر تعدادی پلیر در یک میدان نبرد قرار میگیرند و با سلاح ها و ادوات نظامی مختلف به کشتار یکدیگر خواهند پرداخت و کسی برنده بازی است که آخرین نفر زنده در این میدان نبرد باشد. این بازی آنلاین و فوق العاده هیجان انگیز بوده و از طرف دیگر گرافیک محشر، گیم پلی فوق العاده و صداگذاری بی نظیر این بازی بدون شک شما را محو خود خواهد کرد. وجود سلاح های جذاب و جدید، وسایل نقلیه متنوع و ساختمان ها سازه های هیجان انگیز بازی شما را به وجد خواهد آورد.

بازی ماینکرافت:

در بازی ماین کرافت با استفاده از مکعب های با بافت متنوع که در اختیار دارید و با خلاقیتی که از خود دارید باید با استفاده از این مکعب ها بناها و سازه های و در واقع شهر دلخواهتان را طوری بسازید که علاوه بر زیبایی استوار و محکم باشد. هر لحظه ممکن است سازه ها و شهری که معمار آن هستید مورد حمله قرار گیرد پس نهایت هوش خود را در معماری بنایی استوار و ایمن باید به کار بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها